Обслуговування холодильного обладнання
Гарантійне обслуговування придбаних товарів у компанії «ЕнергоХолод»
Обслуговування холодильного та торгового обладнання є одним із найважливіших напрямків діяльності компанії «ЕнергоХолод». Весь асортимент, що представлений на сайті, підлягає гарантійному та постгарантійному обслуговуванню по всій території України.
Гарантія - це зобов'язання фірми-виробника. Протягом гарантійного терміну будь-який агрегат, що вийшов із ладу, буде відновлено безкоштовно. Інженери нашої компанії виконують сервіс холодильного обладнання, а саме компресорів, конденсаторів, теплообмінників, охолоджувачів повітря та іншого в максимально стислі терміни.
Важливо розуміти, що навіть дорогі пристрої можуть вийти з ладу, адже у будь-якому виробництві якийсь відсоток браку є завжди. Пропонуємо своїм замовникам додатковий сервіс торгового обладнання – послугу, яка передбачає усунення дефектів після закінчення гарантійного терміну.
Ремонт промислового холодильного обладнання може бути потрібним з низки причин, і наші фахівці готові виконати його якісно. Гарантію надає виробник, у конкретного товару чи групи товарів, може бути різний термін гарантійного обслуговування. Як правило, термін гарантійних зобов'язань виробника становить не менше 12 місяців, але саме обладнання служить набагато довше. Вся продукція, яку Ви зустрінете на сайті «ЕнергоХолод», має офіційну гарантію виробника.
Особливості гарантійного обслуговування обладнання
Споживач повинен знати наступні моменти згідно з чинним законодавством України:
- Гарантія на товар та комплектуючі починається з моменту його передачі покупцеві, якщо інше не передбачено договором купівлі-продажу.
- Продавець зобов'язаний продати покупцеві виключно якісний товар, який відповідає статусу «новий», якщо іншого не прописано у договорі.
- Гарантійний термін обов'язково вказується в договорі та має бути встановлений законом або виробником.
- Гарантія розповсюджується на агрегат та всі його комплектуючі, але можуть бути винятки, що буде прописано у договорі.
- Якщо виконується ремонт холодильного обладнання, гарантія продовжується на той період, протягом якого споживач не міг користуватися пристроєм.
- Якщо обладнання або комплектуючі замінюються через не ремонтопридатність, гарантія починається з дня його заміни продавцем.
Негарантійні випадки поломки обладнання
Гарантійне сервісне обслуговування холодильного обладнання здійснюється протягом терміну, зазначеного у гарантійному талоні, та є безкоштовним. Але бувають негарантійні випадки поломок, усунення яких не входить у обов'язки виробника чи продавця. Не підлягає гарантії обладнання, пошкоджене чи знищене внаслідок:
- Навмисних дій третіх осіб, спрямованих на знищення, механічне пошкодження, затоплення або термічну дію на агрегати та їх комплектуючі.
- Стихійних явищ (землетрусів, потопів, пожеж, воєнних дій).
- Перепадів напруги в електричній мережі, що призвело до загоряння або виходу з ладу окремих вузлів обладнання, або агрегату в цілому.
- Некоректного монтажу обладнання некваліфікованими людьми.
- Недотримання правил експлуатації обладнання.
Усі негарантійні випадки описані в технічному паспорті пристроїв і можуть відрізнятися в залежності від вимог виробника. На сайті «ЕнергоХолод» можна ознайомитись з прайсом на ремонт холодильного обладнання, у тому числі пристроїв із негарантійними випадками.
Додаткове сервісне обслуговування обладнання
Компанія «ЕнергоХолод» надає широкий спектр послуг, у тому числі ремонт та обслуговування холодильного обладнання. Виконуємо такі види робіт:
- усунення несправностей електричної частини холодильних та морозильних пристроїв;
- ремонт механічних поломок агрегатів;
- усунення несправностей холодильних пристроїв із зеленим холодоагентом;
- відновлення агрегатної частини холодильних промислових пристроїв.
Наші майстри виконують виїзний ремонт та обслуговування торгового обладнання будь-якої складності, тобто Вам не доведеться везти пристрій у сервісний центр. В арсеналі спеціаліста завжди знайдуться витратні матеріали та запасні деталі, що лише прискорить процес.
Щоб зробити заявку на виклик майстра, а також дізнатися про вартість обслуговування холодильного обладнання, зв'яжіться з нашими операторами за вказаним на сайті номером.
Умови повернення товару належної якості у компанії «ЕнергоХолод»
Відповідно до Закону України про «Захист прав споживача», повернення товару продавцю передбачено, якщо:
- збереглися заводські бирки, пломби та упаковка;
- товар перебуває у первозданному стані, у ньому немає ознак експлуатації;
- від часу покупки пройшло не більше 14 днів;
- товаром не користувалися.
У разі повернення товару всі витрати на доставку сплачує покупець.
Умови повернення товару неналежної якості у компанії «ЕнергоХолод»
Якщо обладнання вийшло з ладу протягом гарантійного терміну, наші майстри виконують ремонтні роботи габаритного обладнання за місцем його знаходження. Якщо пристрій негабаритний, ремонт здійснюється в сервісному центрі компанії. У разі покупець не платить за доставку.
Повернення товарів неналежної якості можливе у тому випадку, коли його ремонт є неможливим.
Повернення товару в компанії «ЕнергоХолод»
У разі повернення товар переміщується до центрального сервісного центру, розташованого за адресою м. Рівне, вул. Уласа Самчука, 30а. Після отримання офіційного висновку сервісної служби щодо причин несправності, кошти повертаються покупцю. Повернення коштів здійснюється одним із способів:
- готівкою в офісі компанії;
- переведенням на особисту картку покупця;
- на розрахунковий рахунок покупця.